Telewizja2007-04-11
0

Święta należały do Polsatu

W Święta Wielkanocne statystyczny Polak spędził przed telewizorem 5 godziny i 20 minut, czyli o 17 minut dłużej niż rok temu.

W rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych tradycyjnie króluje serial „M jak miłość” w TVP 2 z oglądalnością 8,8 mln widzów (emitowany 9 kwietnia 2007 r.), którego udział w telewizji wyniósł 48,2%. Na drugim miejscu znalazł się polski film „Zróbmy sobie wnuka” nadawany na Polsacie - 9 kwietnia z oglądalnością 6,3 mln. Na trzecim miejscu, podobnie jak w zeszłym roku, był serial „Na dobre i na złe” (8 kwietnia 2006 r.), który oglądało prawie 5,5 mln widzów.

10 najchętniej oglądanych programów podczas Świąt Wielkanocnych (7 – 9 kwietnia 2007 r.)

Zobacz tabelęNT size=1>17,65%17,48%Wielkanoc 200723,15%21,09%17,06%19,08%

Autor:AGB Nielsen Media Research - masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas