Telewizja2020-09-25
9

„Święty” hitem, serial śledzi 1,15 mln widzów, wygrywa m.in. z „Hotelem Paradise”. Czwórka liderem rynku w 16-29

fot. Polsatfot. Polsat

Jesienne odcinki serialu „Święty” ogląda średnio 1,15 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, stacja jest liderem w 16-29 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Telewizyjna Czwórka fabularną produkcję „Święty” pokazuje od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, począwszy od 31 sierpnia 2020 roku. Średnia widownia premierowych odcinków serialu do 21 września wyniosła 1,15 mln osób. Przełożyło się to na 8,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jeszcze wyższe wyniki „Święty” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział serialu wyniósł 9,39 proc., a w DVB-T 16-49 - 9,19 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 21 września. Oglądało go 1,27 mln osób.

Czwórka w paśmie nadawania serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma jest TVP1 z 11,56 proc. udziału, drugie miejsce zajmuje TVN (10,71 proc. udziału), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadają TVP2 (8,37 proc.) oraz Polsat (6,76 proc.).

„Święty” wygrywa z „Hotelem Paradise” TVN7 i filmami TV Puls

TV4 notuje wyższe wyniki oglądalności na tle swoich głównych konkurentów. TV Puls w tym paśmie ma 3,87 proc. udziału (filmy fabularne), a Siódemka - 3,41 proc. („Hotel Paradise”).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej Czwórka jest trzecia na tle całego rynku. Stacja jest liderem rynku w grupie 16-29, gdzie osiąga aż 11,25 proc. udziału.

„Święty” to komedia obyczajowa, w której głównym bohaterem jest znany z „Policjantek i policjantów” Mikołaj Białach, grany przez Mariusza Węgłowskiego. Teraz Białach ma nową misję - po odejściu ze służby w policji został sołtysem podwrocławskiego Uroczyska, gdzie otworzył bar „Święty Mikołaj”. Pomaga pogrążonym w marazmie i zastraszonym mieszkańcom, pełniąc nieoficjalną funkcję „szeryfa”.

W serialu można zobaczyć sceny z życia małej społeczności, lokalne intrygi i kryminalne zagadki, a także osobiste perypetie bohaterów wraz z dużą dawką humoru i zwrotów akcji.

Produkcją serialu zajmuje się ATM Grupa.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,72 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Święty, Czwórka, ATM Grupa

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas