Reklama2005-01-14
1

Święty Mikołaj na służbie Skoda Auto Polska

Co roku działy marketingów łamią sobie głowy jak uatrakcyjnić świąteczny mailing do partnerów

Co zrobić żeby nie zginął w gąszczu innych bożonarodzeniowych przesyłek.  Skoda Auto Polska S.A. rozwiązała ten problem odwołując się do pomocy Świętego Mikołaja.

Listy do swoich klientów i partnerów Skoda Auto Polska S.A. wysłała  z siedziby Świętego Mikołaja w Laponii nadając im w ten sposób wszelkich znamion autentyczności - oryginalne znaczki oraz stemple pocztowe. Z treści świątecznych listów wynikało, że głównym nadawcą jest Święty Mikołaj zaniepokojony utratą wiary w swoje istnienie - Skoda występowała tu  w roli pomocnika Świętego Mikołaja.

Drugim, uzupełniającym i nawiązującym do pierwszego stylistyką elementem świątecznego mailingu, były ekskluzywne zestawy do korespondencji wysyłane niezależnie od listów tak, aby przesyłka z upominkiem dotarła do odbiorcy po liście od Świętego Mikołaja.

Autorem koncepcji jest poznańska agencja reklamowa Advertus, która zajęła się także produkcją listów i upominków oraz nietypową w tym wypadku obsługą logistyczną.

Autor:masz

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas