Telewizja2019-12-10
14

Ronnie Ferrari, Sławomir, Szpak i Enej wśród gwiazd „Sylwestrowej Mocy Przebojów 2019” (pełna lista)

Sylwestrowa Moc Przebojów PolsatuSylwestrowa Moc Przebojów Polsatu

W tym roku już po raz drugi z rzędu Telewizja Polsat „Sylwestrową moc przebojów” zorganizuje na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Nadawca właśnie oficjalnie udostępnił listę wykonawców, którzy wystąpią podczas imprezy.

Na potrzeby „Sylwestrowej Mocy Przebojów 2019” na Stadionie Śląskim powstanie scena o całkowitej powierzchni 760 metrów kwadratowych. Szerokość zabudowy scenicznej to 121 metrów a wysokość - 28. Uzupełni ją prawie 760 mkw ekranów ledowych i 1200 urządzeń oświetleniowych. Moc nagłośnienia wyniesie 400 kW, a koncert pokaże 16 kamer. Transmisję ze Stadionu Śląskiego przygotowuje 350 osób.

Ronnie Ferrari i Sławomir gwiazdami

Podczas „Sylwestrowej Mocy Przebojów 2019” wystąpią: Ronnie Ferrari, DJ-a Bobo, Mikolas Josef, La Bouche, Captain Jack, LayZee aka. Mr. President, Sławomir, Michał Szpak, Maciej Maleńczuk, Cleo, Daj to głośniej, Piersi, Ich Troje, Feel, Enej, Future Folk z wokalistą Staszkiem Karpielem-Bułecką, Long&Junior, MiG, After Party i Defis Miły Pan.

Na scenie zatańczą także dwie zwycięskie pary wyłonione w konkursie ogłoszonym w finałowym odcinku „Tańca z Gwiazdami”. Kandydaci muszą nagrać filmik ze swoim tańcem do utworu Ronniego Ferrari „Ona by tak chciała” i przesłać go do 20 grudnia na adres konkurs@sylwestrowamocprzebojow.pl. Jury wybierze najlepsze filmiki a widzowie i internauci w głosowaniu na Facebooku zadecydują o tym, kto zatańczy na scenie.

Start o godz. 20.00

„Sylwestrową moc przebojów 2019” Telewizja Polsat rozpocznie o godz. 20.00. Relację z trwającego około 5 godzin widowiska będzie można oglądać w Polsacie, Polsacie 2 i Polsacie News. Impreza będzie przerywana reklamami, których cena cennikowa za 30-sekundowy spot na głównej antenie wynosi od 11,4 tys. zł do 28,8 tys. zł, w Polsacie 2 - od 400 zł do 2,4 tys. zł, a w Polsacie News - od 500 zł do 1,4 tys. zł.

Za organizację imprezy odpowiadają: Telewizja Polsat, miasto Katowice, Stadion Śląski oraz województwo śląskie. Z kolei patronami medialnymi są: dziennik „Fakt” oraz Radio Eska.

Zeszłoroczną edycję „Sylwestrowej mocy przebojów” oglądało 1,98 mln widzów w Polsacie, 166 tys. w Polsacie 2 i 148 tys. w Polsacie News (rok temu było to odpowiednio 2,24 mln widzów w Polsacie, 221 tys. w Polsacie 2, 110 tys. w Polsacie News i 73 tys. w Polsacie News 2, a więc impreza ta zanotowała znaczący spadek oglądalności).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas