Prasa 2013-03-06
1

Sylwia Grudzińska: z “Polityki” do Wydawnictwa Bauer

Sylwia Grudzińska objęła stanowisko managera ds. analiz rynkowych w Wydawnictwie Bauer, zasilając 4-osobowy zespół, bezpośrednio podlegający Ewie Kozłowiej, dyrektor biura reklamy.

Do Bauera trafiła z tygodnika “Polityka”, w którym wspierała dyrektora biura reklamy w przygotowaniach do negocjacji, tworzeniu planów rozwoju polityki sprzedażowej i w bieżących działaniach biura na rzecz klientów bezpośrednich i agencji reklamowych.

Sylwia Grudzińska ma za sobą także 9-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managera w domach mediowych: Carat, Starcom, MEC, gdzie obsługiwała klientów korporacyjnych, m.in. Bayer, US Pharmacia, Kompania Piwowarska, Nivea, Michelin. Pełniła też rolę product managera tytułu "Malemen", realizując projekty biznesowe pisma, odpowiadając za jego PR, promocję, strategię rozwoju i dystrybucję.

Autor: pr

Więcej informacji: Sylwia Grudzińska

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas