Radio2016-03-24
72

Sylwia Krasnodębska ma zostać szefową PR III Polskiego Radia

Sylwia Krasnodębska, fot. YoutubeSylwia Krasnodębska, fot. Youtube

Dzisiaj pracownikom Programu III Polskiego Radia przedstawiony zostanie nowy dyrektor rozgłośni. Jedną z głównych kandydatek na to stanowisko jest Sylwia Krasnodębska, dziennikarka „Gazety Polskiej Codziennie” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Na czwartkowym spotkaniu pracowników Trójki zarząd Polskiego Radia zaprezentuje redakcji nowego dyrektora i redaktora naczelnego, który przejmie obowiązki zarządzania rozgłośnią od wicedyrektora Szymona Sławińskiego (zarządzał PR3 od czasu rezygnacji na początku marca br. Pauliny Stolarek-Marat).

Z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że nową szefową radiowej Trójki będzie dziennikarka Sylwia Krasnodębska, ostatnio związana z „Gazetą Polską Codziennie” i Telewizją Republika, gdzie od roku prowadziła program „Republika gwiazd”. Wcześniej pracowała m.in. w redakcji „Panoramy” i „Warto rozmawiać”, gdzie była kierownikiem produkcji.

Przypomnijmy, że po odejściu Stolarek-Marat na stanowisko szefa PR3 zarząd Polskiego Radia brał pod uwagę m.in. Romana Rogowieckiego. Propozycję pokierowania redakcją odrzuciła natomiast Agnieszka Burzyńska, wieloletnia dziennikarka RMF FM, związana potem z „Wprost” i serwisem Kulisy24.com.

W ciągu miesiąca kierowania rozgłośnią przez Paulinę Stolarek-Marat nastąpiło kilka zmian personalnych w stacji. Nowym szefem redakcji muzycznej został Piotr Metz (zastąpił Grzegorza Hoffmanna), a „Salon polityczny Trójki” zaczął prowadzić Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy”. Trzy tygodnie temu gospodarzem programu przestał być z kolei Marcin Zaborski, który prowadzi teraz tylko popołudniowe rozmowy w „Pulsie Trójki”

W ubiegłym tygodniu z Trójki został zwolniony Jerzy Sosnowski. Wczoraj pracownicy i współpracownicy PR3 we wspólnym oświadczeniu wyrazili sprzeciw wobec decyzji o zwolnieniu dziennikarza. - Uważamy, że ta decyzja nie ma merytorycznych podstaw i oznacza wielką stratę nie tylko dla Programu Trzeciego, ale całego Polskiego Radia - napisały osoby związane z Trójką.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie od grudnia 2015 roku do lutego 2016 roku udział Trójki w rynku radiowym wyniósł 8,4 proc.

Autor:Łukasz Brzezicki

KOMENTARZE(72)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas