Internet2011-07-06
2

Sympatia.pl w nowej odsłonie wsparta kampanią (wideo)

Serwis randkowy Sympatia.pl wystartował w nowej odsłonie. Uruchomienie nowej wersji wspiera kampania reklamowa pod hasłem "Tysiące okazji do randkowania". Działania reklamowe prowadzone potrwają do końca sierpnia. Akcję przygotowały TBWA, Starcom i dział marketingu Onet.pl.

Zmiany w serwisie Sympatia.pl - m.in. nowy wygląd profili, strony "Mojego konta", wyszukiwarki, nowy webowy komunikator - mają ułatwić korzystanie z serwisu oraz zawieranie znajomości. W nowej odsłonie znajdą się również podpowiedzi osób, które właśnie dołączyły do serwisu oraz osób z okolicy użytkownika. Wyszukiwanie "w okolicy" zostało również wprowadzone do darmowej aplikacji na iPhone'a.

Dodatkowo od tej pory każdy użytkownik może korzystać z powiadomień związanych z odwiedzaniem profilu, informacji kto się nim zainteresował oraz statusów, dzięki którym można wyrazić co się czuje w danej chwili. Z kolei dzięki nowemu komunikatorowi będzie można rozmawiać z użytkownikami, którzy są online.

Nowością w serwisie są również Porady, które teraz użytkownicy mogą współtworzyć i w ten sposób dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w temacie randek. Znajdą się tu również porady ekspertów z zakresu randkowania, uczuć i związków. Wsparcie dla użytkowników oferuje działające od początku Biuro Obsługi Klienta, które telefonicznie i mailowo odpowiada na pytania przez 7 dni w tygodniu, a w nowej wersji serwisu uruchomiono również funkcję czatu z konsultantami BOK.


W kampanii reklamowej Sympatia.pl wykorzystywany jest m.in. 30-sekundowy spot telewizyjny. Emitowany będzie na kanałach TVN, TVN24, TVN7,TVN Style, TVN Turbo, MTV, VIVA, Comedy Central i Comedy Central Family oraz w Multikinie.


Spoty radiowe emitowane będą w Radio Zet, RMF oraz Radio Eska. Reklamy Sympatii ukażą się również tytułach prasowych: Wprost, Newsweek, Claudia, Glamour, Komputer Świat, Machina, Film, Party oraz Viva. W serwisach należących do Grupy Onet.pl prowadzone są również działania autopromocyjne.

Spot telewizyjny przygotowała agencja TBWA. Na potrzeby kampanii media zaplanowały i kupiły wspólnie Starcom i dział marketingu Onet.pl.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas