Reklama2014-10-13
6

Syn pracownika w wizerunkowej kampanii Grupy Lotos (wideo)

Grupa Lotos rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową, w której pokazuje różne aspekty swojej działalności. Strategię i kreację akcji, prowadzonej głównie w telewizji i internecie, przygotowała agencja Grey Group Polska.

Narratorem wizerunkowego spotu Grupy Lotos jest syn pracującego w niej mężczyzny. Reklama podkreśla różnorodność działalności firmy, która ma własne rafinerie i sieć swoich stacji paliwowych, współpracuje m.in. z liniami lotniczymi oraz jest zaangażowana w sponsoring sportu (klubu siatkarskiego Lotos Trefl Gdańsk, Roberta Kubicy i skoczków narciarskich) i działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

W ramach kampanii uruchomiono serwis internetowy Lotostory.pl, gdzie będzie prowadzony konkurs, w którym będzie można wygrać rok darmowego tankowania na stacjach firmy.

 

Akcja reklamowa będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Lotos, Grupa Lotos

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas