Badania2007-02-18
0

Synovate umacnia pozycję w Holandii

Synovate poinformowała o nabyciu największej, niezależnej holenderskiej agencji badawczej typu full service: Interview - NSS.

Interview - NSS z siedzibą w Amsterdamie, zatrudnia 110 pracowników i ma wyjątkowe doświadczenie w badaniach mediów oraz marek. Firma ma w swoim portfolio specjalistyczne ekspertyzy oraz własne, sprawdzone narzędzia i produkty, takie jak np. European Media Service (EMS) - europejskie badanie mediów prowadzone w 20 krajach.

Nabycie Interview - NSS oznacza włączenie do sieci Synovate także Europejskiego Centrum Gromadzenia Danych - EDCC (European Data Collection Centre), które jest ważnym, międzynarodowym centrum badań CATI zlokalizowanym w stolicy Holandii.

Reputacja oraz rozwiązania proponowane przez agencję Interview - NSS w zakresie badań mediów sprawiają, że pasuje ona doskonale do istniejącej infrastruktury Synovate na tym kluczowym rynku. Do tej pory mieliśmy w Amsterdamie sprawdzone rozwiązania dla sektora FMCG oraz badań marki. Poza tym osiągnęliśmy wysoką pozycję w badaniach jakościowych. Teraz do tych wypróbowanych rozwiązań dołączą także świetne narzędzia i produkty Interview – NSS. Wkrótce staną się one także częścią globalnej oferty Synovate, powiedział Adrian Chedore, dyrektor zarządzający Synovate.

Interview - NSS oraz ich EMS, w połączeniu z analizą konsumpcji mediów PAX Synovate uzupełnia nasze globalne możliwości w zakresie badań mediów. Przyłączenie do istniejącej struktury Synovate nowego, holenderskiego nabytku wzmocni także naszą pozycję na rynku badań ad-hoc - dodał Peter Huijboom, dyrektor zarządzający Synovate na Europę Północną, odpowiedzialny również za kontakty z klientami

Agencja Interview – NSS zostanie zintegrowana z istniejącą obecnie infrastrukturą Synovate w Holandii i będzie nadal zarządzana przez Carlo Stokx – wcześniej dyrektora zarządzający Interview – NSS.

Autor:pr-synovate

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas