Internet2008-01-15
0

System od Nugg.ad w 3 polskich sieciach reklamowych

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet wspólnie wdrażają niedostępnydotąd w Polsce system tzw. Predykcyjnego TargetowaniaBehawioralnego, który stworzyła niemiecka firmę nugg.ad

Praca systemu polega na emisji reklam dobranych zależnie odprofilu danego internauty, który tworzony jest w oparciu oodwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywanenarzędzia. Dodatkowo system uwzględnia dane pochodzące z ankietwypełnianych jednorazowo przez wybranych internautów. Bierze on poduwagę płeć, wiek, dochód, a także zainteresowania i styl życiaużytkowników.

Mechanizm ten umożliwia dopasowanie reklam internetowych dozainteresowań i oczekiwań danego użytkownika sieci, a przez toograniczenie strat finansowych jakie ponoszą reklamodawcy wprzypadku złego doboru grupy docelowej. System PredykcyjnegoTargetowania Behawioralnego, który skierowany jest do konkretnegoodbiorcy znacznie zwiększa efektywność kampanii reklamowej.

Połączenie sił przez czołowe polskie sieci reklamowe oznacza, iżbędą one korzystać ze wspólnej bazy profili internautów szacowanychna ponad 940 witryn o łącznym potencjale ponad 13 mln użytkowników.Obecnie trwają prace integrujące system z adserwerami siecireklamowych. Pierwsze kampanie tego typu rusza prawdopodobnie nawiosnę.

Autor:AJ

Więcej informacji:ARBOmedia, Ad.net, IDMnet, Nugg.ad

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas