Reklama2017-03-03
0

„Zakaz wypadania włosów!” w kampanii Radical Med

W radiu, prasie, kinach i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa szamponu przeciw wypadaniu włosów Radical Med (produkowanego przez Instytut Dermokosmetyków Ideepharm). Akcję producent przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Media On.

Kampania, prowadzona pod hasłem „Zakaz wypadania włosów!”, jest skierowana do kobiet głównie w wieku 25-45 lat, z problemem wypadających włosów. Reklamy podkreślają, że stosowanie szamponu Radical Med, zawierającego m.in. skrzyp polny, pozwala ograniczyć wypadanie włosów.

Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie (reklamy display i rich-mediowe m.in. na YouTubie i stronach z sieci reklamowej Google), prasie (pisma kobiece, zdrowotne i poradnikowe), radiu (spoty sponsorskie w RMF FM od 6 do 12 marca) oraz kinach (spoty przy filmach familijnych w kinach Multikino do końca marca).

Kreacją kampanii we własnym zakresie zajął się Instytut Dermokosmetyków Ideepharm. Przy realizacji działań współpracuje z domem mediowym Media On i Pushango.

Autor:tw

Więcej informacji:Radical Med, szampon

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas