Reklama2010-05-05
3

„Szczepię, bo kocham” w kampanii szczepień przeciwpneumokokowym

Wśród rodziców i lekarzy rozpoczęła się kampania promująca szczepienia dzieci przeciw chorobom pneumokokowym. Akcję pod hasłem „Szczepię, bo kocham” przygotowały i realizują Just Health Club i Media Concept.

Startująca właśnie druga edycja kampanii szczepień dzieci przeciw chorobom pneumokokowym ma na celu popularyzację tej formy ochrony wśród lekarzy i rodziców. Akcja pod hasłem „Szczepię, bo kocham” obala mity i fałszywe informacje na temat skuteczności i bezpieczeństwa tych szczepień.

W ramach działań rozpowszechniane są materiały edukacyjne: poradniki, ulotki i plakaty. Kampanię na zlecenie firmy Pfizer przygotowały agencja reklamowa Just Health Club (strategia i kreacja) oraz dom mediowy Media Concept (realizacja).

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas