Reklama2016-01-29
16

Szef biura reklamy Marcin Gudowicz odchodzi z TVP? „Cały czas pracuję”

Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP, miał złożyć rezygnację ze stanowiska - wynika z nieoficjalnych informacji. Gudowicz zapewnia, że cały czas pracuje w Telewizji Polskiej.

Informacja o tym, że Marcin Gudowicz może przestać być szefem biura reklamy TVP pojawiła się w środę. Według nieoficjalnych doniesień, która dotarła do naszej redakcji, dyrektor miał złożyć wypowiedzenie. Poinformowały o tym także serwisy „Pulsu Biznesu” i „Media & Marketing Polska”.

Sam Gudowicz wczoraj w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zaprzeczył, że rozstaje się z TVP i zapewnił, że cały czas pracuje. - Jeśli coś się zmieni to poinformuję - przekazał nam.

Według „PB”, wczoraj Gudowicz miał rozmawiać z nowym prezesem Jackiem Kurskim. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że od dziś idzie na krótki urlop.

Pracownicy biura reklamy są lekko zdezorientowani docierającymi do nich informacjami o zmianie szefa jednostki. Dotarły one do też domów mediowych. - Możliwe, że Telewizja Polska nie potwierdza odejścia Gudowicza, bo boi się, że w reakcji zaniepokojone domy mediowe zaczną redukować zlecenia - ocenia dla Wirtualnemedia.pl osoba zorientowana w sytuacji.

To prawdopodobne tym bardziej, że na spotkaniu z szefami kluczowych domów mediowych prezes TVP Jacek Kurski zapewniał, że nie będzie ani zmian personalnych w biurze reklamy, ani zmian w polityce handlowej spółki.

Jednak już poniedziałek w biurze reklamy zaszła pierwsza zmiana - na odejście z niego zdecydował się Mariusz Wyglądała, zastępca Marcina Gudowicza ds. strategii. Przyczyn swojej decyzji nie ujawnił. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy, że nowa osoba na miejsce Wyglądały może w TVP pojawić się już w poniedziałek.

Wicedyrektorem w biurze reklamy TVP (ds. handlowych) jest jeszcze Ewelina Czuba, jednak - jak wynika z naszych informacji - wkrótce idzie na urlop macierzyński.

Marcin Gudowicz dyrektorem biura reklamy TVP został wiosną 2012 roku. Wcześniej związany był z Grupą Bauer Media, gdzie był dyrektorem biura reklamy i dyrektorem ds. negocjacji korporacyjnych, a także dyrektorem działu kluczowych klientów. Gudowicz w przeszłości pracował m.in. w Ringier Axel Springer na stanowisku key account manager oraz project leader,  a także w firmie Media Express (obecnie ZPR Media)  jako dyrektor sprzedaży agencyjnej.

Przypomnijmy, że po przyjściu Jacka Kurskiego do Telewizji Polskiej nastąpiło bardzo wiele zmian personalnych w spółce. Jeszcze przed objęciem stanowiska nowego prezesa odeszli szefowie TVP1, TVP2, TVP Kultura, Telewizyjnej Agencji Informacyjnej i biura kadr, potem zmieniono też m.in. dyrektora biura zarządu czy dyrektora ośrodka dokumentacji i zbiorów programowych.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas