Reklama2013-11-22
17

Szef wszystkich szefów reklamuje Aleo w ING Banku Śląskim (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa Aleo, internetowej platformy handlowej dla firm oferowanej przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały i realizują firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, ADHD Warsaw, f25 i Lowe Media.

Kampania reklamowa uruchomionej przez ING Bank Śląski w połowie października br. platformy handlowej dla firm Aleo podkreśla jej najważniejsze zalety.

Reklamy przekonują, że Aleo pozwala znacząco, nawet o ok. 20 proc., obniżyć koszty zakupów firmowych dzięki mechanizmom zapytań ofertowych i aukcji zakupowych oraz możliwości porównywania ofert.

Akcja jest skierowana do właścicieli i pracowników firm, zachęcając ich do rejestracji w serwisie.

Bohaterem reklam jest zdecydowany menedżer określany jako szef wszystkich szefów, który sugestywnie zachęca do skorzystania z Aleo.

Akcja reklamowa - rozpoczęta 21 listopada, a zaplanowana do końca br. - obejmuje telewizję, internet (portale i media społecznościowe) oraz prasę.

Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, a realizacją reklam zajął się dom produkcyjny f25. Za doradztwo marketingowe odpowiada agencja ADHD Warsaw, a za zakup mediów - dom mediowy Lowe Media.

Autor:tw

Więcej informacji:ING Bank Śląski

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas