Reklama2013-03-05
0

„Szklanka soku do śniadania” w reklamie Tymbarku (wideo)

Pod hasłem „Szklanka soku do śniadania” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soków Tymbark (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Nowy spot Tymbarku przedstawia zwyczajny rodzinny poranek z perspektywy szklanki soku tej marki, która okazuje się odgrywać w takiej sytuacji kluczową rolę. Reklama informuje, że szklanka soku Tymbark stanowi jedną z pięciu zalecanych codziennie porcji owoców lub warzyw.

W podobny sposób Tymbark był reklamowany przed rokiem (obejrzyj tamten spot).

Obecna reklama jest emitowana w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz tematycznych. Jej kreacją zajęła się agencja 303, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas