Telewizja2016-04-14
30

„Szkło kontaktowe” zyskało 250 tys. widzów. TVN24 nie daje szans TVP Info i Polsat News

fot. TVNfot. TVN

Program „Szkło kontaktowe” w bieżącym roku ogląda średnio 672 tys. osób, o 249 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN24 w czasie jej emisji pokonuje konkurencyjne stacje: TVP Info i Polsat News.

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 stycznia do 12 kwietnia 2016 roku wyniosła 672 tys. osób. Przełożyło się to na 5,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.

Najchętniej oglądany odcinek programu w analizowanym okresie wyemitowano 9 marca br. Zainteresował on 869 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Szkła kontaktowego”

Zobacz tabelę

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program zyskał 249 tys. osób. W okresie od 1 stycznia do 12 kwietnia ub.r. „Szkło kontaktowe” oglądało bowiem 423 tys. widzów, a jego udział plasował się odpowiednio na poziomie 3,42 proc. oraz 1,70 proc.

TVN24 w paśmie nadawania codziennej audycji wygrywa walkę o widza ze stacją TVP Info, która w tym czasie notuje 2,73 proc. udziału. Nadawała ona w tym czasie głównie „Panoramę dnia”, a ostatnio „W tyle wizji”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie też Polsat News - ma tylko 0,69 proc. (przypomnijmy, że od 7 marca br. stacja w tym paśmie emituje wieczorne wydanie „Wydarzeń”, które śledzi 118 tys. osób, a wcześniej „Dzień Wydarzeń”).

Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, ale przewaga TVN24 nad TVP Info jest tutaj mniejsza.

Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są: Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz, Marek Przybylik, Grzegorz Markowski, Maria Czubaszek, a 3 kwietnia br. do prowadzenia audycji po kilku latach przerwy powrócił Kamil Dąbrowa (więcej na ten temat).

Dodajmy, że w marcu br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,69 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Szkło kontaktowe, TVN24

KOMENTARZE(30)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas