Reklama2011-08-11
1

„Szkoła ŁAŁ” w kampanii Auchan

W hipermarketach Auchan ruszyła kampania reklamowa „Szkoła ŁAŁ”. Akcja obejmuje m.in. katalog produktów i grę internetową przygotowane przez firmy Euro RSCG i Interent Designers.

W kampanii „Szkoła ŁAŁ” promowane są produkty szkolne dostępne w Auchan Polska. W ramach akcji na stronie konkurs.auchan.pl udostępniono grę, w której należy łapać do sklepowego koszyka produkty spadające z półek i kasować je przy kasie. Uczestnicy gry, którzy osiągną najlepsze wyniki, otrzymają bony na zakupy i nagrody rzeczowe. Aplikację przygotowała firma Internet Designers.
 


Na potrzeby kampanii przygotowano też katalog prezentujący produkty dostępne w strefie sezonowej Szkoła. Opracowaniem katalogu zajęła się agencja Euro RSCG. Cała akcja „Szkoła ŁAŁ” potrwa do końca sierpnia.

Autor:tw

Więcej informacji:Szkoła ŁAŁ, Auchan

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas