Telewizja2022-07-22
11

Grupa TVN stawia na szkolenia. Ponad 1000 przeszkolonych osób w 90 dni

W drugim kwartale 2022 roku w TVN Warner Bros. Discovery zrealizowano kilkanaście projektów rozwojowych, w których udział wzięło ponad 1000 uczestników.  Pracownicy mogli poszerzać i wzmacniać swoje kompetencje, a szczególny nacisk położono na rozwój umiejętności przywódczych. Spółka zrealizowała też program rozwojowy dla kobiet.

TVN Warner Bros. Discovery obserwuje wzrost zainteresowania pracowników ofertą rozwojową wewnątrz organizacji. Pracownicy w ramach wymiany wiedzy i doświadczeń chętnie uczestniczyli w II kw. 2022 r, w spotkaniach dotyczących m.in. niezwykłego świata Artificial Intelligence, przyszłości samochodów hybrydowych i elektrycznych czy też siły kobiet na antenach oraz znaczeniu ich reprezentacji - podała spółka w komunikacie.

Pracownicy oglądali także transmisję rozmowy Katarzyny Kieli, president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN z ambasadorem Stanów Zjednoczonych w Polsce, Markiem Brzezińskim w ramach panelu „Redefining the World” na tegorocznej edycji konferencji Impact. Wzięli też udział w spotkaniu z Piotrem Jaconiem nt. społeczności LGBTQ+, które towarzyszyło premierze publikacji poradnika „TRANSformacja. Dobre praktyki włączające w miejscu pracy”.

– Nasi pracownicy są stale głodni nowej wiedzy i doświadczeń, chcą się szkolić i doskonalić swoje kompetencje. Jest to dla nas niezwykle cenne – praca z tak ambitnymi osobami jest dla firmy ogromną wartością. Znamy już wyniki naszego dogłębnego badania potrzeb rozwojowych w obszarach biznesowych – dlatego też po wakacjach uruchomimy duży program rozwojowy, który ma na celu wzmocnienie umiejętności zarządzania projektami, a także serię ciekawych warsztatów i szkoleń z równie interesujących zagadnień. Dużą wagę przywiązujemy do wymiany wiedzy wewnątrz organizacji – nasi liczni i wybitni specjaliści chętnie uczestniczą w projektach i zadaniach międzyzespołowych – przyznaje Agnieszka Maciejewska, Group VP People&Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

Grupa stawia na rozwój kobiet

W czerwcu 2022 roku w firmie z sukcesem zakończył się wewnętrzny program rozwojowy „Leading Women” skierowany do kobiet w organizacji, które jeszcze nie pełnią ról menadżerskich, ale w przyszłości chciałby to zmienić. Aby móc w pełni rozwinąć swoje skrzydła, każda z uczestniczek odbyła 36 godzin szkoleń, których celem był rozwój kompetencji przywódczych i wzmacnianie skuteczności osobistej. Ponadto każda z pań wzięła udział w indywidualnym badaniu Extended DISC, które pokazuje indywidualne predyspozycje, obszary rozwojowe, a także naturalne style zachowania i komunikacji, odbyła sesję coachingową 1:1 z trenerką i spotkała się z gościniami specjalnymi programu, które pełnią istotne funkcje zarządcze w firmie.

W TVN Warner Bros. Discovery w drugim kwartale roku zakończono również drugą już edycję programu „Lider w zmianie”, który skierowany jest do managerów i pracowników powracających do biur po okresie wzmożonych zachorowań na COVID-19. Łącznie zorganizowano 16 webinarów – 8 skierowanych do managerów i 8 do pracowników niepełniących ról kierowniczych – na które przeznaczono w sumie 24 godziny oraz szkolenia obejmujące ponad 75 godzin warsztatów dla osób zarządzających. W warsztatach tych łącznie wzięło udział ponad 1000 osób. Wśród tematów omawianych na szkoleniach znalazły się m.in.: budowanie strategii odporności w biznesie, skuteczne i empatyczne rozwiązywanie konfliktów w zespole czy tworzenie samodoskonalącego się środowiska pracy.

W maju tego roku firma rozpoczęła program rozwojowy dla managerów pracujących w kanałach i portalach informacyjnych grupy pt. „Akademia Managera News”. Program ten – który będzie kontynuowany od września 2022 roku – ma na celu podnoszenie i wzmacnianie kompetencji przywódczych wśród ponad 50 managerów newsów. Wśród tematów szkoleń są m.in.: dbanie o dobrostan psychiczny i efektywność emocjonalną własną i zespołu, budowa zaangażowania i motywacji, sekrety efektywnej współpracy czy budowanie kultury wzrost.

W 2020 r. Grupa TVN zanotowała spadek przychodów o 9,8 proc. do 1,87 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 540,57 do 486,98 mln zł.

Autor:PP

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas