Reklama2013-11-26
3

Szkot reklamuje samochody Volvo z kratką bez VAT

Startuje kampania reklamowa samochodów osobowych Volvo z homologacją ciężarową N1, od zakupu których będzie można odliczać VAT. Bohaterem reklam jest mężczyzna w szkockim kilcie.

Nowa kampania reklamowa Volvo podkreśla, że od początku 2014 roku przez okres przejściowy przy zakupie samochodu osobowego z homologacją ciężarową N1 będzie można odliczyć podatek VAT od pełnej wartości pojazdu i paliwa. Dla Volvo Auto Polska to o tyle ważna zmiana, że modele z homologacją ciężarową N1 (m.in. V40, V60 i V70, XC60, XC70 i XC90) stanowią 80 proc. jej sprzedaży.

- W naszej kampanii wykorzystaliśmy postać Szkota, który kojarzy się z oszczędnością, a także z kratą. Podkreślamy też, że nasza akcja dotyczy samochodów z rocznika 2014 - opisuje Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska.

Akcja reklamowa obejmuje radio (Jedynka, Trójka, Czwórka, Tok FM, RMF FM, RMF Classic, Radio ZET , Chilli ZET, Antyradio, Radio PIN, Eska Rock, Radio Wawa), internet oraz punkty dealerskie Volvo (materiały POS i reklamy outdoorowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Volvo, bez VAT, auta bez VAT

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas