Telewizja2024-01-18
15

Powstaje nowy kanał muzyczny Szlagier TV. „Treści tradycyjne i biesiadne”

W lutym Grupa MWE Network planuje uruchomienie nowego kanału Szlagier TV, który będzie prezentować muzykę tradycyjną i biesiadną. - to miejsce, które umożliwi wspólne śpiewanie i cieszenie się muzyką, oferuje „uzupełniającą” alternatywę dla disco polo czy innych gatunków muzycznych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Warda z MWE Networks.

Szlagier TV ma nadawać 24 godziny na dobę. Ramówka będzie skoncentrowana na muzyce śląskiej, folkowej, romskiej i góralskiej. - Ten innowacyjny projekt telewizyjny, który jest pierwszym tego rodzaju przedsięwzięciem w Polsce, został zaprojektowany tak, aby zaspokoić rosnące zainteresowanie treściami tradycyjnymi i biesiadnymi, wzorując się na trendach obserwowanych na rynku czeskim i niemieckim - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Warda, wiceprezes zarządu MWE Networks ds. programingu, produkcji i marketingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Według założeń stacja ma rozpocząć emisję w lutym 2024 roku. Aktualnie Grupa MWE Network czeka na decyzję KRRiT w sprawie koncesji na nadawanie. - Wniosek o koncesję został złożony w listopadzie, a obecnie trwają ostatnie prace nad dopełnieniem niezbędnych formalności - mówi Karol Warda.

Stacja ma być dostępna na MUX-ach lokalnych, platformach satelitarnych oraz w telewizjach kablowych. Szefową Szlagier TV będzie Anna Zawiślińska, dyrektor muzyczna Grupy MWE Networks.

- Stacja jest skierowana do widzów w wieku powyżej 35 lat, z przewagą kobiet, mieszkających głównie w średnich i mniejszych miastach, nieposzukujących biletowanych imprez, to widownia bardziej lubiąca korzystać z darmowych źródeł rozrywki. Nowy Szlagier TV to miejsce, które umożliwi wspólne śpiewanie i cieszenie się muzyką, oferuje „uzupełniającą” alternatywę dla disco polo czy innych gatunków muzycznych - opisuje Karol Warda.

Kanał zorganizuje własny festiwal muzyki śląskiej i folkowej

Jak zdradza nam Warda, w przyszłości Szlagier TV planuje organizację własnego festiwalu muzyki śląskiej i folkowej, który „będzie kolejnym krokiem w rozbudowie oferty różnych kanałów z portfolio MWE Networks”.

- Identyfikacja i wykorzystanie nisz rynkowych jest kluczowe w naszej strategii rozwoju MWE Networks. 24 godzinny kanał Szlagier TV, skupiając się na lokalnych produktach i tradycjach, odpowiadana rosnące zapotrzebowanie rynku na autentyczną rozrywkę kulturową. Oczekujemy, że ta inwestycja nie tylko umocni pozycję rynkową naszej grupy medialnej, ale również mocno przyczyni się do promocji regionalnych tożsamości kulturowych w całej Polsce - dodaje wiceprezes zarządu MWE Networks ds. programingu, produkcji i marketingu.

MWE Networks to grupa spółek, które są nadawcami takich kanałów telewizyjnych, jak m.in.: Antena HD, TVC, Power TV, Nuta.TV, Nuta Gold, Ultra TV 4K, Adventure, Top Kids, Junior Music, Home TV, Filmax, Xtreme TV i Golf Channel Polska. Prowadzi działalność nie tylko w Polsce, ale także w Czechach i na Słowacji oraz w krajach bałtyckich.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas