Telewizja2009-05-07
0

'Szybka piłka' o nowej porze radzi sobie słabo

Emitowany w TVP 2 w niedziele magazyn ligowy "Szybka piłka" pozmianie pory emisji z ok. 23.00 na 20.05 ma o 11 proc. większąwidownię, ale za to jego udział w rynku spadł aż o 52 proc. Programprzegrywa też zdecydowanie z propozycjami głównych konkurentówDwójki.

Średnia oglądalność trzech dotychczas pokazanych o 20.05 wydań"Szybkiej piłki" wyniosła 640 tys. widzów przy udziale w rynku napoziomie 3,91 proc. w grupie 4+ i 4,35 proc. w komercyjnej 16-49 -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.Dla porównania, w marcu i w pierwszej połowie kwietnia br., gdyprogram ukazywał się jeszcze zwykle po 23.00, oglądało go 580 tys.osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 8,16 proc. i 9,17proc.

Widownia magazynu nadawanego o 20.05 jest niemal o połowę niższaniż oglądalność programów emitowanych przez Dwójkę w tym samympaśmie, ale rok temu. Przyciągały one bowiem do stacji 1,19 mlnwidzów, dając jej 7,27 proc. udziału w 4+ i 6,97 proc. w 16-49.

W czasie emisji "Szybkiej piłki" o nowej porze TVP 2zdecydowanie przegrywa z konkurencją. Liderem pasma jest TVP 1 zudziałem w rynku wynoszącym aż 43,19 proc. - stacja ta nadaje wtedy"Pogodę" i "Ranczo". Lepiej od Dwójki radzą sobie też: TVN ("Taniecz gwiazdami"; 18,67 proc.) i Polsat ("CSI: Kryminalne zagadki Miamioraz Nowego Jorku" ; 15,55 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają najchętniejmężczyźni, osoby w średnim wieku i starsze, mieszkańcy wsi orazwidzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.

Widownia "Szybkiej piłki" o nowej porze odcinek poodcinku

Zobacz tabelę

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu

Zobacz tabelę

Profil widowni magazynu

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Szybka piłka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas