Reklama2014-06-06
1

„Szybko a zdrowo” - prowadzący „Top Chef” reklamuje zupy Marwit

Grzegorz Łapanowski w reklamie MarwituGrzegorz Łapanowski w reklamie Marwitu

Grzegorz Łapanowski, kucharz prowadzący w Polsacie kulinarny talent-show „Top Chef”, został ambasadorem reklamowym marki Marwit obejmującej m.in. zupy błyskawiczne. Kampanię z jego udziałem przygotowały firmy Sarto PR i Mediaverse.

Firma Marwit wyjaśnia, że podjęła współpracę z Grzegorzem Łapanowskim, ponieważ utożsamia on wartości i idee tej marki: dostarczanie łatwych w użyciu, świeżych, naturalnych i zdrowych produktów żywnościowych oraz promowanie zdrowego stylu życia.

Łapanowski będzie reklamował zupy Marwit oraz wystąpi w kampanii wizerunkowej marki. Ponadto będzie brał udział w eventach promocyjnych i przygotowywał przepisy zamieszczane na stronach marwit.pl i wyspamarwit.pl.

Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia.

Przypomnijmy, że w marcu br. Grzegorz Łapanowski został ambasadorem reklamowym marki Whirlpool (więcej na ten temat).

W pierwszej kampanii marki Marwit z Łapanowskim reklamowane są wprowadzone właśnie do sprzedaży zupy kremy. W reklamach kucharz przekonuje, że każda z ich czterech wersji smakowych jest „inna, naturalna i zdrowa”. Hasło akcji brzmi: „Szybko a zdrowo”.

Kampania jest prowadzona przede wszystkim w radiu (Radio ZET), prasie („Shape”, „Women’s Health”, „Wysoke Obcasasy”, „Vit”) oraz internecie (m.in. serwisy kulinarne i lifestylowe).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Sarto Public Relations, a planowaniem mediów - dom mediowy Mediaverse.

Autor:tw

Więcej informacji:Marwit, Grzegorz Łapanowski, Top Chef

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas