Reklama2015-02-17
14

„Szybszy od Neostrady” - Plus promuje swój internet domowy (wideo)

W telewizji, internecie, radiu i na outdoorze ruszyła kampania wspierająca aktualne promocje internetu domowego sieci Plus. Akcję przygotowały firmy Grey Group i Media Direction OMD.

W aktualnie promowanej ofercie Plus Internet dostępny jest wybór sprzętów od modemów i routerów przenośnych, przez routery stacjonarne, po tablety i laptopy. Dostępne są m.in. modem Huawei E3372 LTE, router mobilny Samsung Mobile Hot Spot LTE, router domowy Huawei E5180 LTE, zestaw router domowy IDU Wi-Fi wraz z zewnętrznym modemem ODU LTE (wszystkie w cenie od 3 zł), laptopy Acer Aspire E5-571 w zestawie z modemem LTE Huawei E3372 (za 0 zł na start z pakietem 20 GB i w opłacie miesięcznej 58,79 zł z rabatem smartDom lub 78,74 zł dla nowych klientów) i Lenovo Yoga 2 Pro 13.3 w zestawie z routerem mobilnym LTE Huawei E5373 (za 0 zł na start z pakietem 20 GB i w opłacie miesięcznej 96,06 zł z rabatem smartDom lub 116,01 zł dla nowych klientów), komputer Lenovo All in One C470 w zestawie z routerem domowym LTE Huawei E5180 (za 0 zł na start z pakietem 20 GB i w opłacie miesięcznej 78,03 zł z rabatem smartDom lub 97,98 zł dla nowych klientów) oraz tablety Lenovo S8-50L 8.0 LTE i Huawei Media Pad M1 8.0 LTE (oba za 0 zł na start z pakietem 20 GB i w opłacie miesięcznej 34,95 zł z rabatem smartDom lub 54,90 zł dla nowych klientów) oraz Lenovo Yoga 2 10.1 LTE z Windows w zestawie z klawiaturą Bluetooth (za 0 zł na start z pakietem 20 GB i w opłacie miesięcznej 59,95 zł z rabatem smartDom lub 79,90 zł dla nowych klientów).

Nowa odsłona kampanii „Zmień Internet domowy na Plusa!” podkreśla, że 8 na 10 Polaków jest w zasięgu LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu (według stanu na 31 stycznia 2015 r.), a domowy internet Plusa jest szybszy od Neostrady, jak również od oferowanego przez innych operatorów komórkowych działających na rynku.

Akcja prowadzona jest w telewizji, internecie, radiu i na nośnikach outdoor. Za kreację odpowiada agencja Grey Group, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Autor:km

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas