Reklama2016-11-25
6

Szymon Majewski jako Święty Mikołaj na posterunku policji reklamuje rejestrowanie numerów w Plusie

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Plusa zachęcająca do rejestrowania numerów prepaidowych w taryfie Ja+ Na Kartę w tej sieci. Głównym bohaterem reklam jest Szymon Majewski.

W nowym spocie Szymon Majewski przebrany za Świętego Mikołaja razem z obrażonym na niego chłopakiem w stroju renifera są na posterunku policji. Tam Majewski tłumaczy, w jak wielu różnych punktach usługowych można rejestrować numery prepaidowe w taryfie Ja+ Na Kartę sieci Plus. Opisuje też promocyjną ofertę dla klientów, którzy zarejestrują numery w tej taryfie: 500 zł na połączenia krajowe i SMS-y do wszystkich sieci przez 30 dni, 50 GB pakietu internetowego przez 30 dni i rok ważności konta.

W poprzedniej kampanii reklamującej tę ofertę Szymon Majewski odegrał rolę okulisty. Obecnie występuje też w reklamach taryfy Ja+Mix.

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 23 listopada, jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, kinach Cinema City, punktach sprzedaży i na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Jeremi Prokopowicz, wyreżyserował Bartek Prokopowicz, a produkcją zajęli się Ryszard Kłosowski i TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas