Wiosenną edycję "Szymon Majewski Show" oglądało średnio 3,01 mlnosób, mniej niż rok temu. Na reklamach wokół show TVN zarobiłaponad 23 mln złotych. Czy program wróci jesienią?
Średnia oglądalność emitowanej od 3 marca do 16 czerwca br.wiosennej edycji programu "Szymon Majewski Show" wyniosła 3,01 mlnosób - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dlaWirtualnemedia.pl. To nieco mniej niż wiosną zeszłego roku, gdydruga edycja, nadawana w TVN od 6 marca do 25 czerwca oglądana byłaprzez 3,11 mln widzów.
Udziały TVN w czasie zakończonej właśnie serii programuukształtowały się na poziomie 23,21 proc. (23,51 proc. wgrupie16-49), rok temu były minimalnie wyższe (24,09 proc. w 4+ ).
Zobacz tabelę
W czasie emisji "Szymon Majewski Show" telewizja TVN znajdowała sięna drugim miejscu pod względem ilości widzów. Najwięcej osób - 3,58mln - oglądało wtedy Polsat, emitujący filmy w ramach cyklu"Megahit". Na trzeciej pozycji znalazła się Dwójka (2,44 mln; m.in."Tomasz Lis na żywo"), zaś na czwartej - Jedynka (1,04 mln; główniespektakle "Teatru Telewizji").
Na reklamach wokół show TVN zarobiła ponad 23 mln złotych czylio 7 mln więcej niż przed rokiem (dane cennikowe bez rabatów).
Dane telemetryczne pokazują, że program Szymona Majewskiegooglądany był najchętniej przez kobiety, widzów powyżej 30. rokużycia, mieszkańców największych miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i średnim.
Zobacz tabelęLatem TVN emitować będzie powtórki wybranych wydań "Szymon MajewskiShow", które pojawiać się będą we wtorki o 22.55 i w niedziele o16.45. Nowa edycja programu ma wystartować we wrześniu. Programnadal będzie produkować firma Rochstar.