Reklama2023-03-02
6

T-Mobile Polska promuje bonusy w aplikacji oraz ofertę na kartę. To pierwsza kampania od PZL

W nowej, uproszczonej wersji oferty T-Mobile na kartę firma oferuje duże paczki gigabajtów w smartfonie i swobodę korzystania z sieci internetowej w każdym miejscu. Firma uruchamia też akcję „Bonusy od serca”, zachęcającą do korzystania z aplikacji. To pierwsza kampania przygotowana agencję PZL.

Agencja PZL zwyciężyła w grudniu ub. roku w trwającym od sierpnia przetargu na kompleksową obsługę reklamową T-Mobile Polska.

„Rok internetu”

W nowej wersji oferty T-Mobile na kartę firma oferuje: duże paczki gigabajtów w smartfonie oraz swobodę korzystania z sieci internetowej w każdym miejscu.

W spocie reklamującym ofertę T-Mobile na kartę wraz z promocją „Rok internetu” widzimy dwóch młodych chłopaków, którzy siedzą w przyciemnionym skate parku. Wokół nich krążą rowerzyści, ćwicząc różne triki. Jeden z chłopaków, trzymając w ręce telefon, opowiada koledze o swoim „guru gier”.

Ofercie towarzyszy kampania w telewizji, internecie i social mediach, a także na outdoorze. W ramach tej kampanii w internecie i na outdoorze promowana jest też oferta dla osób z Ukrainy.

Kampanię, którą przygotowała agencja PZL, koordynuje Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Kreację do kampanii w internecie przygotował VMLY&R.

Za zakup mediów i działania reklamowe odpowiedzialny jest Mindshare.

T-Mobile uruchamia akcję „Bonusy od serca”

W jej ramach od marca na użytkowników w aplikacji „Mój T-Mobile” czekać będą m.in.: rabaty na urządzenia, zniżki na akcesoria, bezpłatny dostęp do nielimitowanego internetu przez 2 tygodnie i oferty partnerskie.

Akcję promuje spot, który w humorystyczny sposób pokazuje, że z aplikacją „Mój T-Mobile” możemy więcej.

„Bonusy od serca” (zniżki na urządzenia oraz akcesoria do smartfonów, nielimitowany internet) dostępne są dla klientów od 1 marca do 15 kwietnia. Z kolei oferty partnerskie, stworzone we współpracy z innymi markami, aktualizowane są na bieżąco. Oprócz już obecnych bonusów dochodzić będą nowe promocje.

Na koniec grudnia ub.r. T-Mobile Polska miał 12,51 mln klientów, o 970 tys. więcej niż przed rokiem.

Autor:pr

Więcej informacji:T-Mobile, T-Mobile Polska

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas