Reklama2013-06-21
3

T-Mobile Ekstraklasa z nowym logo

Piłkarska T-Mobile Ekstraklasa i organizująca ją spółka Ekstraklasa SA zyskały nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez agencję Brand Nature Access (BNA).

Prace nad nową identyfikacją wizualną T-Mobile Ekstraklasy i Ekstraklasy SA trwały od ponad pół roku. Wybrano ją spośród kilku równolegle opracowywanych koncepcji.

Wraz ze startem nowego sezonu rozgrywek, który zacznie się 19 lipca, nowe logo pojawi się m.in. na koszulkach wszystkich piłkarzy, stadionowych bandach reklamowych i ściankach do wywiadów. Będzie też wykorzystywana w odświeżonych grafikach telewizyjnych.

>>> Ekstraklasa zmienia godziny rozgrywania meczów

- Konsekwentnie budujemy świat marki Ekstraklasy. Chcemy ją nieustannie wzmacniać - podkreśla Bogusław Biszof, prezes Ekstraklasy SA.

Nową identyfikację wizualną zaprojektowała agencja Brand Nature Access (BNA).

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas