Reklama2014-04-08
4

T-Mobile: Play też przeszedł do naszej najlepszej sieci

W prasie pojawiły się reklamy T-Mobile z hasłem „Play też przeszedł do najlepszej sieci T-Mobile”. Operator podkreśla, że informuje w ten sposób o zawartej niedawno z konkurentem umowie w dotyczącej roamingu krajowego.

T-Mobile tłumaczy, że kampania pod hasłem „Play też przeszedł do najlepszej sieci T-Mobile” ma informować o współpracy obydwu operatorów. - Reklamy komunikują fakt podpisania przez T-Mobile Polska z P4 umowy w zakresie roamingu krajowego - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Żaczko, starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile. Umowa została zawarta w marcu br. na okres siedmiu lat (więcej na ten temat).

Reklamy z hasłem „Play też przeszedł do najlepszej sieci T-Mobile” ukażą się w wybranych dziennikach i tygodnikach. Operator nie informuje, jak długo potrwa ta kampania.

Nie udało nam się wczoraj uzyskać komentarza Play do tych reklam.

W piątek T-Mobile rozpoczął kampanię reklamową z udziałem Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy w zeszłym roku reklamowali Play. Obecnie deklarują w reklamach przejście do T-Mobile, podkreślając większy zasięg i lepszą obsługę klienta w tej sieci (zobacz szczegóły). - T-Mobile ma bardzo dobry zasięg, obsługę klienta i najnowsze urządzenia, dlatego warto przejść do T-Mobile, niezależnie, gdzie klient był wcześniej, w naszej sieci będzie mieć lepiej - opisuje przekaz akcji Piotr Żaczko.

Kreację kampanii przygotowała agencja G7, która kończy obsługę ATL T-Mobile (obsługą zajmie się agencja DDB Warszawa, która wygrała przetarg - poznaj szczegóły).

Autor:łb

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas