Technologie2018-12-14
0

T-Mobile wprowadza usługę zautomatyzowanej konfiguracji urządzeń Apple dla firm

iPhone 7iPhone 7

T-Mobile Polska wprowadził nową usługę Apple Device Enrollment dla firm.

Dzięki nowej usłudze T-Mobile, klienci biznesowi mogą skonfigurować firmowe iPhone’y oraz iPady, wdrażając oprogramowanie do zarządzania sprzętem - Mobile Device Management. Takie rozwiązanie ma znacząco ułatwiać pracę działu IT w organizacjach, które chcą bazować na telefonach i tabletach od Apple.

Mobile Device Management w T-Mobile daje możliwość centralizacji zarządzania urządzeniami w przedsiębiorstwie. Oprogramowanie pozwala na wprowadzenie ustawień na sprzęcie służbowym dla każdego pracownika oraz zdalną instalację oprogramowania. Umożliwia także kontrolę nad prawidłowym użytkowaniem smartfonów i tabletów przez zatrudnionych, czy zlokalizowanie urządzenia, które zostanie zgubione.

Jednak MDM każdorazowo wymaga ręcznej konfiguracji sprzętu przed przekazaniem go pracownikowi. Automatyzację tego procesu umożliwia właśnie Apple Device Enrollment. Dzięki usłudze nie będzie już konieczna ręczna rejestracja urządzeń w MDM przed przekazaniem ich pracownikom. Rozwiązanie automatyzuje cały proces, umożliwiając szybkie przygotowanie sprzętu do pracy. Nie wymaga to także fizycznego kontaktu z iPhonem czy iPadem, dzięki czemu nowe urządzenie może być przekazane od razu pracownikowi. W ten sposób powstaje też możliwość współpracy z jednym dostawcą, od momentu zakupu smartfonów, poprzez dobór usług telekomunikacyjnych, po zdalny serwis IT dla sprzętu, który również znajduje się w ofercie T-Mobile.

Aby wprowadzić usprawnienie w kontroli nad sprzętem, należy zarejestrować się w programie Apple Business Manager, zarejestrować T-Mobile jako swojego dostawcę oraz skonfigurować opcje dotyczące posiadanego oprogramowania Mobile Device Management.

Niedawno T-Mobile Polska uruchomił w naszym kraju pierwszą sieć mobilną pracującą w standardzie 5G. W trzecim kwartale br. operator osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.

Autor:km

Więcej informacji:T-Mobile, iPhone, iPad, Apple

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas