Reklama2015-02-27
11

T-Mobile Polska zwalnia dyrektorów marketingu i sprzedaży detalicznej

T-Mobile Polska żegna się z pełniącymi funkcje dyrektorskie w segmencie detalicznym Wojciechem Pronobisem, Piotrem Chrząszczem, Christopherem Paskiem i Michałem Piotrowskim. Uzasadnia to spłaszczeniem struktury menedżerskiej.

Jak poinformował serwis Rpkom.pl, Wojciech Pronobis, Piotr Chrząszcz, Christopher Pasek i Michał Piotrowski o likwidacji ich funkcji zostali powiadomieni w połowie tego tygodnia.

Wojciech Pronobis pracował w T-Mobile Polska od półtora roku jako dyrektora marketingu segmentu post-paid. Wcześniej pełnił funkcje menedżerskie i dyrektorskie w zakresie marketingu m.in. w Prudential Polska, PZU i Orange Polska.

Piotr Chrząszcz był w T-Mobile dyrektorem departamentu kanałów sprzedaży przez cztery lata. Wcześniej pełnił w firmie funkcje m.in. dyrektora CRM i dyrektora obsługi klientów. Pracował w niej od ponad 15 lat.

Christopher Pasek pełnił funkcję dyrektora rozwoju oferty i strategii cenowej, natomiast Michał Piotrowski - dyrektora departamentu kontaktu z klientem.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. wraz z odchodzącym z T-Mobile prezesem Miroslavem Rakowskim z firmą pożegnał się Grzegorz Bors, członek zarządu kierujący pionem detalicznym. Obowiązki prezesa przejął wtedy Zacharias Piperidis (więcej o tym).

Autor:tw

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas