Reklama2018-12-31
3

T-Mobile reklamuje Hot Wyprzedaż ze smartfonami (wideo)

W T-Mobile Polska ruszyła promocja Hot Wyprzedaż, w ramach której wybrane smartfony w niektórych taryfach są dostępne w niższych cenach. Towarzyszy temu kampania reklamowa.

Promocja obowiązuje ofercie abonamentowej T-Mobile dla klientów indywidualnych i firm. W różnych planach taryfowych ceny niektórych smartfonów na start są znacząco obniżone. I tak w przypadku Huawei Mate 20 lite cena maleje o 400 zł, Huawei P20 64G - o 500 zł, a Samsunga A6+ - o 300 zł.

 

Kampania reklamowa podkreśla wybrane atuty tych smartfonach przydatne w różnych codziennych sytuacjach. W spotach występują dziewczyna ćwicząca na siłowni, hokeista i menedżer w biurze.

 

Działania reklamowe T-Mobile obejmują m.in. telewizję oraz internet.

 

Za kreację i produkcję reklam T‑Mobile Polska odpowiada agencja Bridge2Fun, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare, a za działania reklamowe w internecie - VML Poland i LiquidThread, za aktywności w mediach społecznościowych - VML, a za materiały BTL - ARC Worldwide.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas