Reklama2019-11-13
2

Kolędnicy i kierowca odśnieżarki w bożonarodzeniowych reklamach T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamująca promocyjną ofertę na Boże Narodzenie. Akcję telekom przygotował i realizuje wspólnie z firmami marketingowymi DDB Warszawa, VMLY&R Poland, ARC Worldwide i Mindshare Polska.

W wizerunkowym spocie z kampanii głównym bohaterem jest kierowca odśnieżarki, który utknął przy pracy na drodze, a w swojej sieci ma słaby zasięg, więc nie może połączyć się z rodziną. Ten nonsens jest usuwany dzięki dziewczynce ze stojącego obok samochodu, która podaje mężczyźnie smartfon działający w T-Mobile.

Reklama podkreśla nagrody potwierdzające wysoką jakość tej sieci (według badania zrealizowanego przez firmę P3) i szybkość internetu mobilnego (według pomiarów na Speedtest.pl).

To kolejna odsłona kampanii z serii „Bez nonsensów”. W poprzedniej, reklamującej ofertę z internetem światłowodowym i serwisami VoD, wystąpiła aktorka Sonia Bohosiewicz.

 

Z kolei spoty produktowe pokazują kolędników odwiedzających rodzinę, która dzięki wideoczatowi w smartfonie do wspólnego śpiewania angażuje ciocię.

Reklamy informują o świątecznej promocji, w ramach której cenę Samsunga Galaxy S10e z 70 GB pakietu internetowego obniżono z 829 do 1 zł (w taryfie abonamentowej za 149 zł miesięcznie przy umowie na 24 miesiące ze zgodami marketingowymi), natomiast Samsunga Galaxy A50 z 15 GB pakietu internetowego - z 649 do 1 zł (w taryfie za 89 zł miesięcznie przy umowie na 24 miesiące ze zgodami marketingowymi).

 

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, radio (m.in. social media), kina, outdoor oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Kreację kampanii przygotował departament zarządzania marką T-Mobile Polska wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R Poland, materiały BTL-owe - agencja ARC Worldwide, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

 

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 4,5 proc. do 1,612 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL o 3,4 proc. do 423 mln zł. Liczba klientów operatora zwiększyła się o 215 tys. do 10,908 mln.

W październiku firma zaczęła spore zwolnienia, do początku przyszłego roku zamierza pożegnać się z ok. 294 z 4,2 tys. pracowników. Ponadto firma zaczęła budowę w Warszawie nowego centrum przetwarzania danych, a w ciągu 2 lat zamierza zmodernizować swoją sieć w całym kraju.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas