Reklama2018-11-21
6

T-Mobile rozpoczyna przetarg na obsługę komunikacyjną. „Nie zmieniamy strategii reklamowej”

T-Mobile Polska skierował do wybranych agencji zaproszenie do przetargu na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną. Operator nie zamierza jednak zasadniczo zmieniać założeń swoich działań reklamowych. - Planujemy utrzymać podobną intensywność naszej komunikacji, ale dostrzegamy możliwości związane z nośnikami outdoorowymi i potencjał kanałów cyfrowych - zapowiada w rozmowie z nami Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką w T-Mobile.

Od 2015 r. obsługą reklamową T-Mobile Polska zajmuje się agencja FCB Bridge2Fun (do jesieni 2016 r. wraz z Leo Burnett Warszawa), natomiast na początku br. operator zmienił dom mediowy – zamiast Starcomu (publicis Media) wybrał Mindshare (GroupM).

Teraz T-Mobile Polska postanowił zmienić także agencję zajmującą się komunikacją marki, co w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl potwierdza  Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką w T-Mobile.

- Zamierzamy dalej mocno inwestować w markę T-Mobile nie tylko od strony mediowej. Właśnie skierowaliśmy do wybranych przez nas agencji reklamowych zaproszenie do uczestnictwa w przetargu na kompleksową współpracę strategiczno-kreatywną. T-Mobile zdecydowanie zasługuje na to, by być marką nie tylko lubianą, ale także pierwszego wyboru - zapowiada Krzysztof Jankowski.

T-Mobile nie zdradza listy agencji które zostały zaproszone do przetargu. Jankowski zaznacza, że strategia reklamowa firmy w założeniach pozostaje niezmienna, może w niej jednak nastąpić pewne przesunięcie akcentów.

- Zamierzamy w nadchodzącym czasie utrzymać podobną intensywność naszej komunikacji, jak to miało miejsce w ciągu całego roku - ujawnia menedżer T-Mobile. - Cały czas optymalizujemy przy tym nasze działania mediowe, chętnie eksplorujemy nowe obszary i kanały dotarcia. Widzimy pojawiające się możliwości związane choćby z nośnikami outdoorowymi ale przede wszystkim ogromny potencjał, jaki tkwi w kanałach cyfrowych. Działania tam z pewnością będziemy intensyfikowali – zapowiada Jankowski.

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.

Autor:ps

Więcej informacji:T-Mobile Polska, reklama, strategia

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas