Reklama2011-07-22
3

T-Mobile sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy przez dwa lata

PTC podpisała ze spółką Ekstraklasa umowę, w ramach której T-Mobile przez dwa lata będzie obecne w nazwie i identyfikacji wizualnej tych rozgrywek. Kwota, którą sponsor przekaże klubom, będzie zależeć m.in. od popularności i wizerunku ligi.

T-Mobile Ekstraklasa - taką nazwę przez najbliższe dwa lata będzie nosić polska Ekstraklasa piłkarska. Marka, która z początkiem czerwca zastąpiła Erę, znalazła się też w logotypie rozgrywek. W tym celu zmodyfikowano niedawno wprowadzoną identyfikację wizualną ligi (więcej o niej). Ponadto T-Mobile będzie obecne na strojach wszystkich piłkarzy Ekstraklasy, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.

>>> T-Mobile na kartę: kolejny rok za darmo w „Między nami” (wideo)

PTC prowadziła ze spółką Ekstraklasa rozmowy dotyczące tego sponsoringu od kilku miesięcy. Za granicą T-Mobile jest bowiem mocno kojarzone z futbolem, będąc sponsorem m.in. Bayernu Monachium i pierwszej ligi austriackiej. Natomiast Ekstraklasa nie miała sponsora tytularnego od trzech lat, kiedy nie przedłużono współpracy z Orange.

>>> T-Mobile Music zamiast Era Music Garden. Młodzi artyści walczą o wielkie sceny


- T-Mobile stawia na zdrową rywalizację i fair play zarówno wśród zawodników, jak i szeroko rozumianej rzeszy kibiców piłki nożnej. Chcemy, aby każdy, kogo interesuje futbol, miał możliwość przeżywania niezwykłych emocji i dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi podczas meczów - tak opisuje sens tego sponsoringu Grzegorz Bors, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w PTC. „Zaangażowanie w wydarzenia sportowe jest jedną z podstawowych aktywności sponsoringowych i społecznych, jakie podejmuje T-Mobile na świecie, a teraz również w Polsce” - czytamy w komunikacie firmy.

>>> Canal+ wygrał przetarg na polską piłkę. Powstanie Ekstraklasa TV
 
>>> Ekstraklasa w Polsacie: cztery mecze, Śląsk i magazyny

>>> Eurosport pokaże Ekstraklasę w 22 krajach w Europie

Zgodnie z umową część środków finansowych, jakie PTC przekaże w ramach sponsoringu Ekstraklasie i jej klubom, zależeć będzie od czynników takich jak m.in. popularność i wizerunek rozgrywek. Przy czym telekom deklaruje, że niezależnie od działań typowo sponsoringowych zamierza włączyć się w promowanie piłki nożnej i T-Mobile Ekstraklasy, wykorzystując nowoczesne technologie. PTC informuje, że planuje umożliwić kibicom lepszy dostęp do informacji i materiałów poświęconych futbolowi.

Na razie nie podaje jednak konkretów na ten temat.

Autor:tw

Więcej informacji:T-Mobile, Ekstraklasa

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas