Technologie 2015-10-25
4

T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów

Firma T-Mobile Polska zapowiedziała, że zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z nowymi propozycjami w ofercie dla stałych abonentów.

24 października br. T-Mobile Polska wprowadził nowe standardy obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach nowego podejścia firma zobowiązała się, że będzie priorytetowo podchodzić do obsługi przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanym stanowiskom dla firm w punktach sprzedaży, 9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie, a także, że doceni staż w sieci, proponując stałym klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.

W ramach oferty „Stali mają lepie” klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści: 2 x więcej internetu, nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360 w ofercie mobilnego internetu LTE przez cały czas trwania umowy lub do 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.

T-Mobile podkreśla, że zaplanowane zmiany w działalności bazują na wynikach przeprowadzonej przez operatora analizy rynku telefonii komórkowej oraz badaniach dotyczących oczekiwań klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne.

- Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych - stwierdził Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.

Deklaracja Sawickiego o nowym standardzie obsługi klientów biznesowych i zapowiedź dalszych zmian ukazała się w ostatnich dniach jako reklama w wybranych tytułach prasowych.

Adam Sawicki jest prezesem T-Mobile Polska od czerwca br., przeszedł z Netii. W lipcu na stanowisku dyrektora departamentu komunikacji rynkowej Pawła Szarkowskiego zastąpiła Katarzyna Grzywaczewska, a od grudnia członkiem zarządu i dyrektorem ds. rynku prywatnego w firmie będzie Elżbieta Wójcik, poprzednio pracująca w Avivie.

W pierwszej połowie br. T-Mobile Polska zanotował 3,176 mld zł wpływów, na koniec tego okresu miał 15,827 mln klientów, w tym 6,708 mln abonamentowych i 9,118 mln korzystających z taryf pre-paid (zobacz szczegóły).

Autor: km

Więcej informacji: T-Mobile, klienci biznesowi, Adam Sawicki

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas