Microsoft zaczął kampanię reklamową systemu Windows 8.1 prezentującą jego funkcje na tablety do celów biznesowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tablet to PC”, przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Delikatesy i Stage2.
W kampanii „Tablet to PC” prezentowane są różne opcje systemu Windows 8.1 pozwalające wykorzystywać tablety różnych marek do celów biznesowych. Celem akcji jest zmiana wizerunku tabletów - z urządzeń służących głównie do rozrywki na praktyczne narzędzie do codziennej pracy w firmie.
Na potrzeby akcji przygotowano cztery spoty nawiązujące do konwencji teleturniejów. Uruchomiono serwis tablettopc.pl, w którym znajdują się szczegółowe informacje o możliwościach Windowsa 8.1 na tabletach i opcjach zakupu tego systemu i urządzeń.
Kreację kampanii i stronę tablettopc.pl przygotowała agencja Grey Group Poland, która tym samym zaczyna współpracę z polskim oddziałem Microsoftu. Spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Delikatesy, a postprodukcją - studio Stage2.