Telewizja2011-07-21
2

„Tak jest” poprawia wynik TVN 24

Program „Tak jest” Andrzeja Morozowskiego, emitowany od września 2010 roku, ogląda w TVN 24 średnio 264 tys. widzów. To więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem, ale nadal mniej niż notuje jej główny konkurent.

Program w okresie od 13 września 2010 roku do 15 lipca 2011 roku miał 2,25 proc. udziału w grupie 4+ oraz 1,67 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem w tym paśmie TVN 24 miał odpowiednio 1,99 proc. i 1,74 proc. udziału w rynku (grupa 4+ i 16-49, program „Tak jest” nie był nadawany) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
 

Zobacz tabelę


Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd odcinek z 19 stycznia br., który przyciągnął 567 tys. widzów. 

Zobacz tabelę


TVN 24 w trakcie emisji „Tak jest” w badanym okresie przegrywał z TVP Info. Konkurencyjny kanał miał 365 tys. widzów i 3,06 proc. udziału w rynku. 

Zobacz tabelę


Program nieco chętniej oglądają mężczyźni, dominują widzowie po 50. roku życia z wykształceniem średnim i wyższym. 

Zobacz tabelę


Program „Tak jest” prowadzą Andrzej Morozowski i Maciej Knapik. Składa się z rozmowy z politykiem, prezentacji autorskiego materiału oraz dyskusji z publicystami i ekspertami.

Autor:ks

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas