Reklama2015-11-16
5

„Tak smakuje herbata. Od 1882 roku” w reklamach Teekanne (wideo)

Startuje kampania reklamowa marki herbat Teekanne prowadzona w telewizji i internecie pod hasłem „Teekanne. Tak smakuje herbata. Od 1882 roku”. Akcję przygotowały i realizują agencja Grupa 365net i dom mediowy Maxus.

- Po raz kolejny marka w nieszablonowy sposób zachęca do konsumpcji znanych już herbat oraz tych, które debiutowały na rynku tej jesieni. Radość z chwili spędzanej przy filiżance ulubionej herbaty można wyrazić na wiele sposobów. Tym razem postanowiliśmy zaskoczyć konsumentów i zaprosić wszystkich miłośników naszych produktów do herbacianego tańca „Teapot” - opisuje reklamy Joanna Fijałkowska, trade marketing specialist Teekanne. - Poprzez kampanię budujemy świadomość marki Teekanne jako marki podążającej za preferencjami współczesnych konsumentów w oparciu o ponad 130-letnią tradycję produkcji najwyższej jakości herbat - dodaje.

W kolejnych odsłonach kampanii reklamowane będą herbaty czarne, owocowe i zielone.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja już od 12 października jest prowadzona w social media (m.in. w blogosferze), natomiast 16 listopada startuje w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, wybrane kanały tematyczne) oraz internetowych serwisach VoD. Potrwa do połowy lutego przyszłego roku.

Kreacją i produkcją spotów zajęła się firma Filmhaus Wien Universa. Za działania w internecie i aktywności public relations odpowiada Grupa 365net, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Maxus.

Autor:tw

Więcej informacji:Teekanne, herbata

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas