Reklama2018-10-25
2

TalentMedia i Gameset partnerami strategicznymi

Sieć partnerska TalentMedia i agencja marketingu rozrywkowego Gameset nawiązały strategiczne partnerstwo. Będą m.in. wzajemnie oferować usługi swoim klientom oraz współpracować przy rozwoju oferty na platformę Twitch.

W ramach współpracy kanały youtuberów współpracujących z Gameset zostaną dołączone do oferty TalentMedia. Ponadto TalentMedia i Gameset będą oferować wzajemnie swoje usługi klientom oraz wspólnie rozwijać ofertę gamingową, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Twitch.

Kilka miesięcy temu firmy razem prowadziły kampanię contentową dla gry „Fortnite” z wykorzystaniem uruchomionej przez TalentMedia platformy TalentTube.

- Takiego partnera szukaliśmy. Gameset to dynamicznie rozwijająca się agencja z doświadczeniem w obszarze gamingu i esportu, z dużą ekspertyzą na temat streamingów live oraz Twitcha. Dzięki tej współpracy rozszerzymy naszą ofertę o branded content właśnie w tych obszarach. Nie bez znaczenia jest też fakt, że Gameset jest agencją Epic Games w regionie CEE, to otwiera przed nami nowe możliwości budowania widowni wokół najpopularniejszych na świecie gier i utalentowanych gamerów, którzy skupiają miliony fanów - komentuje Filip Vukić, head of talents w TalentMedia.

- Po otwarciu Gameset Network dedykowanej najciekawszym i najszybciej rozwijającym się streamerom na Twitchu przyszedł czas na rozszerzenie naszej działalności o obszar YouTube. Zdecydowaliśmy się sprzymierzyć z TalentMedia, która jest czołową siecią w Polsce. Jestem pewny, że wszystkim naszym klientom przyniesie to wiele korzyści i pozwoli dotrzeć do nowych grup widzów. Z kolei współpracujący z nami streamerzy będą mogli brać udział w kampaniach tworzonych przez TalentMedia i rozwijać swoje kanały na YouTube - dodaje Piotr Bombol, CEO w Gameset.

Miesiąc temu sieć TalentMedia (należy do holdingu Mediacap) i biuro reklamy Polsat Media za porozumieniem stron rozwiązały umowę dotyczącą współpracy na wyłączność. W efekcie TalentMedia może współpracować z różnymi brokerami.

Od połowy ub.r. TalentMedia należy do holdingu marketingowo-badawczego Mediacap (obejmującego też firmy Scholz&Friends Warszawa, The Digitals, EmLab, Plastream, Opinie.pl i IQS). W drugim kwartale br. zanotowała 4,5 mln zł wpływów sprzedażowych, a cały Mediacap miał 21,18 mln zł wpływów i 253 tys. zł zysku netto.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas