Reklama2014-03-19
3

Talk-show tygrysa w kampanii Tigera (wideo)

Nowa kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) pokazuje telewizyjny talk-show prowadzony przez charakterystycznego dla tej marki tygrysa. Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam i dom mediowy Mindshare Polska.

W reklamie Tigera tygrys jako gospodarz programu „Tiger Show” rozmawia o imprezowych doświadczeniach z puchaczem Sebą. Kolejne spoty będą przedstawiać wywiady tygrysa z innymi zwierzętami opisujące, jak promowany napój pomaga zyskać energię i zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami.

To nowy format kreatywny kampanii Tigera. W zeszłorocznych reklamach napoju, przygotowanych przez agencję DDB Warszawa, miniaturowy tygrysek udzielał rad młodym osobom (obejrzyj je).

Obecna kampania od 15 marca obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet (serwisy VOD i YouTube).

Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Tiger, Grupa Maspex

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas