Reklama2002-10-11
0

Tańczące draże "Jutrzenki"

Ruszyła druga w tym roku kampania telewizyjna produktów firmy Jutrzenka przygotowana przez Moby Dick Group. Tym razem promowany jest sztandarowy produkt Jutrzenki: draże w czekoladzie.

Bohaterami filmu są paczki draży tańczące w różnych sytuacjach w rytmie znanego evergreenu "Mah Na Mah Na". Taneczne efekty zostały uzyskane dzięki zastosowaniu mieszanej techniki: żywi aktorzy występują w nim razem z animowanymi paczkami draży.

Film emitowany będzie w najbliższych tygodniach w TVP1, TVP 2 i TVN oraz w kinach. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

 Kampania jest związana z wprowadzeniem nowych opakowań, również opracowanych przez Moby Dick Group. Unowocześnieniu uległy zarówno opakowania dwóch rodzajów draży w czekoladzie (deserowej i mlecznej), jak i draży cukrowych. Przy okazji dokonane zostało uspójnienie stylistyki wszystkich linii, co w zamierzeniu ma pozwolić wykorzystać efekty kampanii nie tylko w stosunku do draży w czekoladzie, ale również draży cukrowych.

Przedstawiciel Klienta: Tomasz Kasiorek

Przedstawiciel Agencji: Tomasz Jędrzejczak

 Creative Director: Marcin Kosiorowski

Studio filmowe: Odeon Rybarczyk Productions

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas