Reklama2013-12-02
7

„Tanie branie” - nieudane podrywy w reklamach sklepów Avans (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa sieci elektromarketów Avans - pod hasłem „Tanie branie tylko w Avans”. Za kreację odpowiada PZL, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.

- Kampania nawiązuje do niestandardowych tekstów na podryw, a wniosek z nich płynący może być jeden: tanie branie jest tylko w Avans. W naszych sklepach jest tak tanio, że to już nie zakupy, a po prostu „Tanie branie” - opisuje akcję Artur Herod, dyrektor marketingu marki Avans.

Spoty nakręcono przed sklepem Avans mieszczącym się w centrum handlowym podwarszawskich Łomiankach. Wyreżyserował je Iwo Zaniewski, dyrektor kreatywny agencji PZL.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN i Polsat, stacje tematyczne z oferty TVN, Polsatu, Atmediów i Discovery) oraz internet (m.in. konkurs z pomysłami na podryw na facebookowym fanpage’u marki Avans). Działania będą prowadzone minimum do stycznia.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się dom mediowy Easymedia.

 

Autor:jj

Więcej informacji:Avans, elektromarket

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas