Reklama2014-05-29
2

Taniec radości ojca w nowym spocie butów Bartek (wideo)

Bohaterem nowego spotu obuwia dziecięcego Bartek jest przyszły ojciec, który na widok zaawansowanej ciąży swojej partnerki wykonuje taniec radości z użyciem butów promowanej marki. Kampanię przygotowali Suzan Giżyńska, Waldemar Szmidt i agencja Icon Group.

Nowa reklama jest bezpośrednią kontynuacją poprzedniego spotu, w którym bohaterka znajduje zostawione przez partnera buciki Bartek i jest nimi tak zachwycona, że natychmiast zachodzi w zaawansowaną ciążę (obejrzyj to).

Celem reklam jest pokazanie, że buty Bartek są nie tylko częścią garderoby i koniecznym zakupem dla dziecka, ale radosną częścią życia - zgodnie z hasłem „Bartek. Play with it!”.

Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona w kwietniu pod hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży” (zobacz szczegóły).

Akcja obejmuje przede wszystkim w internet (YouTube, Facebook, serwisy przezbartka.pl i bartek.com.pl), a także punkty sprzedaży.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Suzan Giżyńska, która też wyreżyserowała wszystkie spoty. Nakręcił je Waldemar Szmidt, a wyprodukowała agencja Icon Group.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas