Telewizja2020-01-27
13

Wieniawa, Oświeciński, Bosak i Rostkowska-Galant wśród uczestników „Dancing with the stars 11”

W piątek, 6 marca br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję jedenastej edycji show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami”. Tym razem w programie pojawią się m.in. Tomasz Oświeciński, Marcin Bosak, Julia Wieniawa i Milena Rostkowska-Galant.

„Taniec z Gwiazdami” to program produkowany na podstawie formatu „Dancing with the stars” na licencji BBC Worldwide. W widowisku biorą udział pary złożone z osobowości medialnych oraz zawodowego tancerza towarzyskiego, które w każdym odcinku prezentują przygotowany taniec. O końcowej klasyfikacji danego duetu decydują jurorzy oraz telewidzowie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, jedenasta odsłona widowiska na antenie Polsatu najprawdopodobniej będzie emitowana w piątki o godz. 20.05, począwszy od 6 marca 2020 roku.

Jury bez zmian

Skład prowadzących i jury „Dancing with the stars 11” się nie zmieni. Gospodarzami show będą ponownie Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna, a w jury zasiądą: Iwona Pavlović, Andrzej Grabowski i Michał Malitowski. Również i tym razem uczestników nie będzie oceniać czwarty juror Aleksandra Jordan (tancerka aktualnie jest w ciąży, więc chwilowo nie bierze udziału w programie).

Portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy prezentuje pełną listę uczestników jedenastej edycji show Polsatu. Tym razem w programie zatańczą następujące gwiazdy: Milena Rostkowska-Galant, Nicole Bogdanowicz, Tomasz Oświeciński, Marcin Bosak, Bogdan Kalus, Julia Wieniawa, Anna Karwan, Sylwester Wilk, Mikołaj Jędruszczak, Edyta Zając i Sylwia Lipka.

Polsat dziesiąty sezon „Dancing with the stars” pokazywał w piątki o godz. 20.05, w okresie od 13 września do 22 listopada ub.r. Średnia oglądalność premierowych odcinków dziesiątej edycji show wyniosła 2,24 mln widzów, co przełożyło się na 15,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,49 proc. w grupie 16-59.

Stacja w czasie nadawania show była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 32,41 mln zł.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas