Telewizja2014-11-18
3

„Taniec z Gwiazdami 2” hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł.

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 5 września do 14 listopada br. Średnia oglądalność drugiej edycji show wyniosła 3,66 mln widzów, co przełożyło się na 24,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 18,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził finałowy odcinek drugiej edycji tego widowiska, który w zeszły piątek obejrzało 4,53 mln widzów. Należy dodać, że tuż przed show Polsat pokazywał eliminacyjny mecz do Euro 2015 Gruzja-Polska, który przyciągnął uwagę 4,91 mln widzów (zobacz te dane).

Trzy topowe odcinki „Tańca z Gwiazdami”

Zobacz tabelę


Dla porównania, czwartą odsłonę talent-show „Tylko taniec. Got to dance”, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,26 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,24 proc. oraz 14,97 proc. udziału (więcej na ten temat).

Natomiast pokazywana wiosną br. pierwsza odsłona „Tańca” w Polsacie gromadziła nieco mniej widzów niż druga edycja, bo miała średnio 3,59 mln oglądających, co przełożyło się na 23,80 proc. udziału w grupie 4+ i 18,79 proc. w grupie 16-49. (dowiedz się więcej).

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu 12,48 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmowała TVP2 („O mnie się nie martw”, „SuperSTARcie” i programy kabaretowe; 9,10 proc.), a czwarte -  TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Boski Valentino”, „Tajemnice hotelu Adlon”, „Rolnik szuka żony” i filmy; 8,84 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a Polsat zajął drugie miejsce.

Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Wpływy reklamowe z 11 odcinków tanecznego widowiska wyniosły 36,90 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam przyniosła 30,25 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwyciężczynią drugiej serii „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie została aktorka Agnieszka Sienkiewicz, która tańczyła w parze ze Stefano Terrazzino.

Podczas finału drugiej edycji show poinformowano, iż Polsat zamierza wiosną 2015 roku pokazać trzeci sezon widowiska (więcej na ten temat).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas