Telewizja2016-05-30
12

„Taniec z Gwiazdami” liderem programów rozrywkowych, „Tylko muzyka” z najwyższymi wpływami (raport)

W wiosennych ramówkach wśród widowisk rozrywkowych największą oglądalność miał „Taniec z Gwiazdami 5”. Z kolei na czele wpływów reklamowych znalazła się „Tylko muzyka 11” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia premierowych odcinków piątej edycji widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, wyemitowanych w okresie od 4 marca do 13 maja br., wyniosła 2,89 mln osób. Dało to Polsatowi 19,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Format nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05.

Na drugim miejscu uplasował się nowy program „MasterChef Junior” , który na antenie TVN emitowany był w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 21 lutego do 24 kwietnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,85 mln widzów, co przełożyło się na 17,18 proc. udziału.

Ostatnia pozycja podium należała do drugiej edycji show „Mali Giganci”, którego średnia widownia w wiosennej ramówce 2016 roku wyniosła 2,56 mln osób (16,81 proc. udziału). Program ten w TVN pokazywany był w soboty o 20.00, od 20 lutego do 16 kwietnia br.

W czołowej piątce znalazły się takie programy jak „Kocham Cię, Polsko! 9” TVP2 (emisja w soboty o 20.05; 2,09 mln widzów; 14,39 proc. udziału) i „Kuchenne rewolucje 13” TVN (czwartki o 21.30; 2,07 mln widzów; 15,14 proc. udziału).

Zobacz tabelę

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był już jednak program „MasterChef Junior”, który miał w tym ujęciu średnio 1,42 mln widzów przy udziale wynoszącym 21,62 proc.

Drugie miejsce zajęły tutaj „Kuchenne rewolucje” (1,17 mln widzów; 20,56 proc. udziału), a podium uzupełnia „Agent - Gwiazdy” (973 tys. osób; 16,92 proc. udziału).

Zobacz tabelę

Największe wpływy reklamowe spośród wszystkich widowisk rozrywkowych w wiosennej ramówce miała 11. edycja „Must be the music” . Wyniosły one 28,96 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Drugim najlepiej zarabiającym programem rozrywkowym był „Taniec z Gwiazdami”, przy którym TVN na reklamach zarobił 26,44 mln zł.

Podium uzupełnia „MasterChef Junior” (26,31 mln zł).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas