Telewizja2008-03-18
0

"Taniec z gwiazdami" nie traci na popularności

Siódma edycja "Tańca z gwiazdami" cieszy się minimalnie gorsząoglądalnością niż emitowana rok wcześniej piąta odsłona show, aleza to osiąga lepsze udziały w rynku. TVN w czasie emisji widowiskajest wiceliderem rynku telewizyjnego, a w grupie komercyjnej nawetliderem.

Średnio każdy z trzech pierwszych odcinków siódmej serii "Tańcaz gwiazdami" oglądało w TVN 5,16 mln widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

To mniej niż przy nadawanej rok temu piątej odsłonie show, którejpierwsze trzy wydania przyciągnęły przed ekrany 5,21 mln osób. Mimoniedużego spadku widowni, wzrósł jednak średni udział show w rynkutelewizyjnym - z 28,52 proc. rok temu do 30,63 proc. po trzechodcinkach obecnej edycji.

Zobacz tabelę


Podczas emisji "Tańca z gwiazdami" stacja TVN pod względemgromadzonej widowni przegrywa tylko z Jedynką, która nadaje w tymczasie "Sport", "Pogodę", "Ranczo" i jego kulisy oraz filmy, codaje jej 31,75 proc. udziału. Dalej za TVN-em znajdują się: Polsat(16,13 proc., gł. "CSI: Kryminalne Zagadki Miami") i Dwójka (7,52proc., gł. "Podróże z żartem" i "Pitbull"). Natomiast w grupiewidzów w wieku od 16 do 49 lat to TVN jest liderem, wyprzedzającwszystkie inne stacje.

Zobacz tabelę


"Taniec z gwiazdami" przyciąga prze telewizory głównie kobiety,widzów od 30 do 44 lat i powyżej pięćdziesiątki, mieszkańców miastoraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Taniec z gwiazdami

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas