Trzynasta edycja „Tańca z gwiazdami” gromadzi po trzech odcinkach o 200 tys. widzów mniej niż miała emitowana rok wcześniej 12. seria show. TVN w czasie emisji programu nadal wygrywa z konkurencją, chociaż nie w grupie komercyjnej.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, trzy pierwsze wydania najnowszej edycji tanecznego widowiska TVN-u przyciągnęły przed ekrany średnio 4,1 mln widzów, a udział stacji w czasie emisji programu wyniósł 26,61 proc. w grupie 4+ i 22,95 proc. w komercyjnej 16-49. Nadawana w analogicznym okresie ub.r. dwunasta seria "Tańca z gwiazdami" po trzech odcinkach cieszyła się widownią na poziomie 4,32 mln osób. Stacja w tym czasie miała odpowiednio 28,33 proc. i 24,56 proc. udziału.
W czasie emisji ”Tańca” telewizja TVN pozostała jednak liderem rynku telewizyjnym w grupie 4+. Na drugim miejscu uplasował się Polsat z udziałem na poziomie 18,40 proc., nadający wówczas show “Tylko muzyka. Must be the music” i serial “Kości”. Dalej znajdują się kanały telewizji publicznej: TVP 1 (“Pogoda”, “Życie nad rozlewskiem”, filmy fabularne; 16,43 proc.) i TVP 2 (koncert, “Kabaretowy Klub Dwójki”; 10,37 proc.). Jednak w grupie komercyjnej 16-49 liderem jest Polsat z wynikiem wynoszącym 24,16 proc., a TVN jest dopiero drugi.
>>> Prezentacja par 13. edycji "Tańca z gwiazdami" (FOTOGALERIA)
Z analizy profilu widowni show wynika, że taneczny program oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 35-39 lat i po pięćdziesiątce oraz mieszkańcy miast.
Oglądalność trzynastej edycji "Tańca z gwiazdami" odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Konkurencja w czasie emisji widowiska
Profil widowni “Tańca z gwiazdami”