Telewizja2015-09-28
9

„Taniec z Gwiazdami” wyprzedził „Mam talent!”. „Rolnik szuka żony” na czele

Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”

W zeszłym tygodniu najpopularniejszą pozycją w telewizji był niezmiennie serial “M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych prym wiódł „Rolnik szuka żony”, ale na drugim miejscu znalazł się „Taniec z Gwiazdami”, który miał większą widownię od „Mam talent!”.

W okresie od 21 do 27 września br. najchętniej oglądany odcinek nadawanego w TVP2 “M jak miłość” zgromadził przed telewizorami 6,56 mln widzów (jego udział wyniósł 41,59 proc.). Na drugiej pozycji znalazł się także Dwójkowy serial “Na dobre i na złe” z widownią wynoszącą 4,76 mln osób (30,71 proc.), a trzeci był serial TVP1 “Ojciec Mateusz” (4,43 mln widzów) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wśród programów rozrywkowych liderem był - tak jak w poprzednich tygodniach - „Rolnik szuka żony”, który w niedzielę w TVP1 oglądało 3,96 mln widzów przy udziale wynoszącym 25,11 proc. Znalazł się on w całym zestawieniu na miejscu piątym.

Drugą pozycję w kategorii rozrywki zajął emitowany w piątki show Polsatu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” z widownią na poziomie 3,45 mln oglądających, a jego udział w rynku wyniósł 23,16 proc.

Trzecie miejsce należało do formatu TVN „Mam talent!”, który śledziło 3,28 mln widzów (21,49 proc. udziału). Czwartym programem rozrywkowym był „zaś The Voice of Poland” TVP2 (2,74 mln widzów; 18,39 proc.).

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej 16-49 liderami oglądalności także były seriale “M jak miłość” (2,25 mln widzów przy 34,41 proc. udziału)  i “Na dobre i na złe” (1,52 mln; 23,85 proc.), ale na trzecim miejscu znalazł się już “Rolnik szuka żony” z widownią na poziomie 1,45 mln osób i udziałem wynoszącym 20,56 proc.

Druga lokata wśród programów rozrywkowych należała do nadawanych w TVN „Kuchennych rewolucji”, które w czwartek oglądało 1,34 mln widzów z grupy 16-49, co dało stacji 21,62 proc. udziału.

Kolejne pozycje w tej kategorii zajęły: „Mam talent!” (1,3 mln; 21,80 proc.), „MasterChef TVN (1,29 mln; 20,61 proc.) i „Top Chef” Polsatu (1,21 mln; 19,33 proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor:po

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas