Pod hasłem "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" rusza kampania społeczna Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na temat Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.
Celem kampanii "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" jest przybliżenie rozwiązań wdrożonych w ramach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej. Swoim zasięgiem obejmie spoty w radiu, telewizji i internecie.
"Kampania społeczna pokaże, jak wprowadzone obniżki podatków oraz dodatek osłonowy wpłyną pozytywnie na sytuację finansową Polaków" - podkreślono w komunikacie.
Spoty radiowe i telewizyjne będą emitowane od 21 grudnia 2021 r. do 31 stycznia 2022 r. W tym samym czasie w outdorze dostępnych będzie ok. 650 tablic reklamowych wyklejonych w całej Polsce.
Biznes | Niewiele firm patrzy z optymizmem w przyszłość. 2022 rok stojący pod znakiem rosnących kosztów, braku pracowników i spadku popytu |
Kampania to również reklama w prasie ogólnopolskiej i lokalnej – w najważniejszych dziennikach do końca stycznia 2022 r. opublikowanych zostanie prawie 100 reklam informujących o działaniach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.
Sponsorowane posty ze spotami i grafikami publikowane będą w portalach. Ruszy również reklama w sieci Google Display Network. Utworzony został też specjalny portal internetowy chronimyrodziny.gov.pl/, zawierający szczegółowe informacje o Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.
Rząd w spotach informuje o Tarczy Antyinflacyjnej
Kampania będzie informować o działaniach podjętych przez rząd: obniżeniu stawki VAT na gaz ziemny i na ciepło, zniesieniu akcyzy i obniżeniu stawki VAT na energię elektryczną, obniżeniu VAT, obniżeniu cen paliw oraz wdrożeniu dodatku osłonowego.
W mediach społecznościowych niektórzy przedstawiciele rządu, m.in. premier Mateusz Morawiecki, zamieścili infografiki podkreślające, że Tarcza Antyinflacyjna złagodzi podwyżki cen energii, które zostaną wprowadzone na początku przyszłego roku.
Dzięki działaniom osłonowym rządu, obniżce podatków i Tarczy Antyinflacyjnej polskie rodziny będą chronione przed skokowym wzrostem cen energii. 🇵🇱🛡⚡️📉 pic.twitter.com/63NLxUvA5K
— Mateusz Morawiecki (@MorawieckiM) December 20, 2021